Diferentiale Autoblocante

0000105_limited-slip-differential_550 Diferential autoblocant pentru Renault/Dacia Duster 4×4

Pretensionarea diferentialului este de 3kg / m, respectiv 5% din cuplul maxim la tractiunea rotii, acest lucru imbunatatind performantele diferentialului in situatiile de teren cu un coeficient scazut de aderenta.

Cum funcționeaza: 

Diferentialul autoblocant distribuie automat, in mod optim cuplul intre rotile motoare spate proportional cu cresterea cuplului venit de la motor. Blocarea maxima a rotii cu cea mai mica aderenta este de 70-80%, astfel incat nu se produce niciodata blocarea completa.

Interactiunea cu controlul tractiunii si sistemul electronic de stabilitate ( ASR ):

Diferentialul autoblocant este transparent fata de controlul tractiunii si cel al stabilitatii, respectiv acesta nu va interveni în nici un fel in functionarea acestor sisteme, ci doar va ajuta transmiterea optima a cuplului catre rotile spate. Prin utilizarea unui diferential cu alunecare limitata ( autoblocant ) sistemul de control al tractiunii va fi activat mult mai rar si mai putin deoarece diferentialul va fi declansat mult mai devreme. Acesta nu va interfera nici cu controlul stabilitatii vehiculului intrucat nu este un diferential de tip blocant permanent.

CTA-Comanda

 

 


0000700_front-auto-locking-differential Diferential autoblocant tip Torsen B pentru Renault Dacia Duster 4×4. Cum funcționeaza:

Diferentialul autoblocant distribuie automat, in mod optim cuplul intre rotile motoare fata proportional cu cresterea cuplului venit de la motor. Blocarea maxima a rotii cu cea mai mica aderenta este de 70-80%, astfel incat nu se produce niciodata blocarea completa.

Interactiunea cu controlul tractiunii si sistemul electronic de stabilitate ( ASR ):

Diferentialul autoblocant este transparent fata de controlul tractiunii si cel al stabilitatii, respectiv acesta nu va interveni în nici un fel in functionarea acestor sisteme, ci doar va ajuta transmiterea optima a cuplului catre rotile fata. Prin utilizarea unui diferential cu alunecare limitata ( autoblocant ) sistemul de control al tractiunii va fi activat mult mai rar si mai putin deoarece diferentialul va fi declansat mult mai devreme. Acesta nu va interfera nici cu controlul stabilitatii vehiculului intrucat nu este un diferential de tip blocant permanent.

CTA-Comanda

 

 


0000702_rear-locking-differential-lock-right_550Blocheaza grupul spate in proportie de 100% fiind recomandat in special utililizarii preporderent offroad.

CTA-Comanda